Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2022 roku zmianie ulega system do realizacji świadczeń oraz usługi psychoedukacji. Poniżej zamieszczamy film informacyjny, który w prosty sposób wyjasni Państwu działanie nowego systemu – Portalu Mental Benefits oraz infografikę, która przedstawia zmianę systemu na osi czasu.

Do dnia 30 listopada realizacja świadczeń w dalszym ciągu odbywa się za pośrednictwem Poradni Internetowej oraz wysyłanego linku. 

Masz pytania odnośnie zmiany systemu?  Pamiętaj, że możesz się z nami skontaktować:
– help@poradnia-internetowa.pl
– +48 534 887 380 (infolinia dotycząca zmiany systemu)

Witaj w Poradni Internetowej,

wspólnie z Twoim Pracodawcą przygotowaliśmy dla Ciebie Pakiet usług specjalistycznych oraz psychoedukacyjnych.
W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego projektu.

Wsparcie realizowane jest na kilku płaszczyznach:

blank

– poprzez konsultacje specjalistyczne online

blank

– oraz comiesięczną psychoedukację realizowaną za pośrednictwem tej strony w zakładce PSYCHOEDUKACJA.

blank

– infolinię realizowaną za pośrednictwem tej strony w zakładce
TELEFON WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO

Rezerwacja konsultacji odbywa się przez stronę główną Portalu www.Poradnia-Internetowa.pl

1. Wybierz odpowiedniego specjalistę.
2. Zarezerwuj dogodny termin w kalendarzu wizyt.
3. Uzupełnij niezbędne do rezerwacji dane oraz PODAJ HASŁO WERYFIKACYJNE, które znajduje się w zakładce “Hasła firmowe” (Uwaga! Wielkość liter ma znaczenie. Zadbaj o to, aby poprawnie wpisać hasło).
4. Szczegóły umówionej konsultacji otrzymasz na podany adres e-mail.
5. W dniu konsultacji, na kilka minut przed jej rozpoczęciem, wyślemy do Ciebie link do spotkania online.

W przypadku trudności z rezerwacją, zalecamy obejrzenie poniższego filmu instruktażowego.

Poniższe hasła służą weryfikacji uprawnień Pracowników Firmy do realizacji świadczeń w Poradni Internetowej.

HASŁO FIRMOWE – PAŹDZIERNIK 2022

010-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w październiku.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (010 → październik)

Brak dostępnych terminów

HASŁO FIRMOWE – LISTOPAD 2022

011-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w listopadzie.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (011 → listopad)

Brak dostępnych terminów

HASŁO FIRMOWE – GRUDZIEŃ 2022

012-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w grudniu.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (012 → grudzień)

HASŁO FIRMOWE – STYCZEŃ 2023

001-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w styczniu.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (001 → styczeń)

HASŁO FIRMOWE – LUTY 2023

002-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w lutym.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (002 → luty)

HASŁO FIRMOWE – MARZEC 2023

003-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w marcu.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (003 → marzec)

HASŁO FIRMOWE – KWIECIEŃ 2023

004-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w kwietniu.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (004 → kwiecień)

HASŁO FIRMOWE – MAJ 2023

005-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w maju.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (005 → maj)

HASŁO FIRMOWE – CZERWIEC 2023

006-AB

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w czerwcu.
Liczba na początku hasła oznacza miesiąc, którego hasło dotyczy (006 → czerwiec)

Uwaga! Prosimy o wpisywanie poprawnego hasła. Wielkość liter ma znaczenie.
Jeśli w danym miesiącu limit konsultacji w ramach abonamentu firmy zostanie wyczerpany, można skorzystać z usług odpłatnie lub zarejestrować wizytę na kolejny miesiąc używając przypisanego do danego miesiąca hasła.  

Usługi dostępne w pakiecie Twojej firmy

Konsultacje/wsparcie psychologiczne

Indywidualne sesje psychoterapeutyczne

Wsparcie dla rodziców/psycholog dla dzieci

Wsparcie dla rodziców/psycholog dla młodzieży

Wsparcie dla rodziców/konsultacje pedagogiczne

Specjaliści dla biznesu

Sesje coachingowe

Life coaching

blank

W tym miejscu co miesiąc będą dostępne dla Państwa nowe materiały edukacyjne.

BONUS: Profilaktyka raka piersi w ujęciu psychodietetycznym.

Jak wspierać swoje zdrowie psychiczne?

DRIVE, czyli o motywacji 3.0′

BONUS: Wakacyjna dieta.

Jak poczuć w życiu flow (przepływ).

BONUS: Jak wspierać twórczość i rozwijać kreatywność wśród dzieci.

Prawdziwy odpoczynek w trakcie urlopu. Jak uwolnić myśli o pracy i innych obowiązkach podczas dni wolnych?

Wpływ pandemii na różne obszary naszego życia. Jak sobie radzić w obecnej sytuacji?

BONUS: Jak radzić sobie w sytuacji wojny w Ukrainie?

Czy można oswoić swój lęk?

Dlaczego warto dbać o kondycję zdrowia psychicznego? Nie obawiaj się psychologa.

blank

   blank   blank

Możliwość korzystania z infolinii od 1.07.2022r.

Bezpłatna infolinia psychologiczna dla pracowników firmy AB DIGITAL w języku polskim i angielskim:

+48 730 087 947

Hasło, które należy podać podczas nawiązania połączenia znajdują się w zakładce “hasła firmowe”.

Harmonogram infolinii*:

PONIEDZIAŁEK: 8:00-10:00

WTOREK: 16:00-20:00

CZWARTEK: 16:00-20:00

blank

Безкоштовна психологічна гаряча лінія для працівників AB DIGITAL українською мовою:

+48 534-979-577

Пароль, який необхідно ввести при встановленні з’єднання, можна знайти на вкладці “паролі компанії”.

Розклад гарячої лінії *:

Вівторок: 16:00-20:00

ЧЕТВЕР: 16:00-20:00

Konsultacja psychologiczna ma na celu określenie charakteru problemów oraz wypracowanie odpowiednich metod pracy nad ich rozwiązaniem. Podczas konsultacji można uzyskać pomoc psychologiczną i doraźne wsparcie.

Skorzystaj z pomocy, jeśli:

  • znalazłeś się w trudnej sytuacji rodzinnej, zawodowej lub osobistej,
  • czujesz, że nie rozumiesz swoich emocji, reakcji, zachowań,
  • masz problemy lub przeżywasz kryzys w relacjach
    z innymi ludźmi – z partnerem, rodziną, współpracownikami,
  • nie radzisz sobie z napotkanymi trudnościami w domu i pracy,
  • nie masz siły stawiać czoła codziennym obowiązkom,
  • stajesz przed trudnymi życiowymi wyborami i nie wiesz, którą pójść drogą,
  • chciałbyś lepiej poznać i zrozumieć samego siebie.

Uwaga! Jeśli znajdujesz się w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia – infolinia nie jest odpowiednią formą pomocy. W takiej sytuacji zalecamy pilny kontakt z psychiatrą lub pogotowiem ratunkowym.

* z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni zwyczajowo wolnych od pracy tj. Wigilia, Sylwester, weekend majowy.

Kiedy otrzymam link do spotkania ze specjalistą?
Link wysyłany jest na kilka minut przed spotkaniem. Dzieje się tak, ponieważ nasi specjaliści często mają po kilka spotkań z rzędu, więc nie są w stanie wysłać linku z wyprzedzeniem.

Jak umówić konsultację na kolejny miesiąc? Którego hasła użyć?
Jeżeli chcesz umówić konsultację na kolejny miesiąc użyj związanego z nim hasła, np. jest 10 października i chcesz umówić się na 6 listopada – użyj hasła listopadowego. Analogicznie w każdym kolejnym miesiącu.

Czy wizytę można odwołać?
Co do zasady wizyty powinny być rezerwowane w sposób świadomy i przemyślany. W przypadku sytuacji losowych pacjent nie ma obowiązku stawienia się na konsultacji. Specjalista po upływie 15 min oczekiwania odstępuje od realizacji świadczenia, jednak jest ono traktowane jako zrealizowane, zarówno w przypadku klientów indywidualnych, jak i abonamentów firmowych. Analogicznie, jeśli z jakichkolwiek innych przyczyn nie możesz pojawić się na wizycie lub zapomnisz, że miała się odbyć, jedynym rozwiązaniem jest umówienie kolejnej konsultacji w innym terminie. Zgodnie z regulaminem, za niezrealizowane z winy pacjenta, a zarejestrowane wizyty, nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów. 

Dlaczego wizyty nie podlegają odwołaniu?
Umożliwienie odwoływania wizyt powoduje sytuację, w której pacjenci “na wyrost” dokonują rezerwacji blokując tym samym innym użytkownikom Portalu możliwość skorzystania z konsultacji w szybkim terminie. Aby uniknąć takich sytuacji i zadbać o realną dostępność terminów, byliśmy zmuszeni wprowadzić takie rozwiązanie.

Co jeśli z uwagi na wypadek losowy specjalista nie będzie mógł zrealizować wizyty?
W takich przypadkach prosimy o kontakt z help@poradnia-internetowa.pl. Przysługuje Ci zmiana terminu (klient indywidualny i firmowy) lub zwrot poniesionych kosztów (klient indywidualny). Ten adres służy również do kontaktu związanego z obsługą klienta, w tym rezerwacjami i sprawami technicznymi.

Z jakimi trudnościami możesz się do nas zgłosić?
Właściwie z każdymi – życiowymi i biznesowymi, takimi jak m.in.: złe samopoczucie, spadek motywacji, przygnębienie, nadmierny stres, wypalenie zawodowe, fobie i lęki, problemy rodzinne,  kłopoty w związku, związane z chorobą i inne.
Na naszej stronie dostępne są usługi doświadczonych psychologów, psychoterapeutów i innych specjalistów.

Gdzie znajdę dodatkowe informacje na temat działania usługi?
Zapraszamy do zapoznania się z naszym REGULAMINEM na stronie https://poradnia-internetowa.pl/regulamin/

13.07.2022r. WIDEO BONUSOWE!

Wakacyjna „dieta” skrojona na miarę wakacji, lato to często czas wzmożonej aktywności fizycznej, ale najczęściej również jedzenia powszechnie uznanego za niezdrowe. To jest też czas, kiedy zasada „wszystko albo nic” robi spustoszenie w naszym życiu. Brakuje nam wówczas jakichkolwiek hamulców. Pewnie byliśmy na niejednych wakacjach, po których wróciliśmy z kilkoma kilogramami na plusie. A gdybym tak powiedziała Ci, że to wcale nie musi tak wyglądać? Wyobraź sobie, że jedziesz na wakacje i jesteś świadomy tego, jak działać, wiesz co i kiedy jeść, nie masz wyrzutów sumienia nawet jak zjesz loda czy niezdrowy obiad… A po wakacjach wchodzisz na wagę i masz mniej lub dokładnie tyle samo kilogramów ile miałeś wcześniej. Brzmi dobrze? To jest możliwe. Czego potrzebujesz? Uwierzyć w siebie i dołączyć do kolejnej odsłony psychoedukacji.

 

Już od 13 lipca zapraszamy do obejrzenia wakacyjnego bonusowego nagrania- Wakacyjna „dieta” skrojona na miarę, czyli jak w zgodzie ze sobą spędzić wakacje”.

Tym samym życzymy Państwu wspaniałych wakacji.

29.06.2022r. Infolinia

 Miło nam poinformować Państwa o nowej funkcjonalności jaką jest telefon wsparcia psychologicznego uruchomiony od 1.07, szczegóły znajdują się w zakładce “Telefon wsparcia psychologicznego”

04.05.2022r. NOWOŚĆ- duża dostępność terminów (nowy symbol)

W związku z naszym ciągłym rozwojem, miło nam poinformować Państwa o naszych kolejnych nowościach.  Dbamy o to, aby wybór terminów był elastyczny oraz żeby konsultacja mogła odbyć się u danego Specjalisty w możliwie jak najszybszym terminie. Kilka dni temu na stronie pojawił się przy niektórych Specjalistach symbol, który oznacza, że ten Specjalista w danym miesiącu posiada wiele wolnych terminów. Mamy nadzieję, że taki rodzaj udogodnienia umożliwi Państwu łatwiejszy wybór, do którego z Specjalistów dokonać rezerwacji.

blank

15.04.2022r. ŻYCZENIA WIELKANOCNE

blank
blank
Projekt realizowany przez: Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju FOCUS Woźniak Mateusz