*Konsultacja trwa 50 minut + 10 minut na uzupełnienie dokumentacji.
*Konsultacja trwa 50 minut + 10 minut na uzupełnienie dokumentacji.
oraz przypomnienie o nadchodzących konsultacjach przesyłane przez system w wieczór poprzedzający dzień ich realizacji.
Poniższa procedura dotyczy sytuacji losowych – kiedy z nieprzewidzianych przyczyn specjalista nie może zrealizować konsultacji w danym terminie.
W przypadku planowanych nieobecności prosimy pamiętać o poinformowaniu obsługi systemu rezerwacji o terminach swojej nieobecności celem zablokowania ich w systemie.
Status płatności widnieje jako “pending’ —> taką rezerwację proszę zignorować realizujemy tylko konsultacje, które w ww. miejscu będą miały status Completed.
1. Programem do prowadzenia dokumentacji jest Dr Widget.
2. Każdy z Państwa otrzyma link aktywacyjny do założenia konta.
3. Po każdej wizycie dokonujemy wpisu w dokumentacji.
4. Instrukcja DRW i podstawy prawne pobierania przez nas danych osobowych znajdują się poniżej:
Dane pacjentów DRW
5. Instrukcja DRW – Uzupełnianie konsultacji – w wersji graficznej znajduje się poniżej:
Uzupełnianie konsultacji DRW
1. Programem do przeprowadzania konsultacji jest ZOOM.
2. Link generowany jest przez Specjalistę chwilę przed spotkaniem -> INSTRUKCJA JAK TO ZROBIĆ
3. Pacjent po rezerwacji wizyty otrzymuje informacją mailową z potwierdzeniem terminu i instrukcją, aby monitorować chwilę przed spotkaniem swoją skrzynkę pocztową (także SPAM) na którą wysyłamy link.
4. Aby skutecznie skorzystać z załączonej instrukcji i wygenerować link do spotkania należy pobrać aplikację ZOOM i zarejestrować konto: https://zoom.us/signup
1. Program DRW jest programem zewnętrznym, nieustannie aktualizowanym, dlatego też możliwe są pojawiające się co jakiś czas błędy – jeśli spotkacie się Państwo z czymś nowym to bardzo prosimy o zgłoszenie nam problemu.
2. Obecnie najczęstszymi błędami są:
– w widoku Wizyty: oznaczenie wizyty jako zakończonej z adnotacją “ZM- BŁĄD”, a po podświetleniu: “12001 – Imię, nazwisko lub płeć w karcie programu pacjenta są niezgodne z danymi na serwerze P1” -> błąd jest spowodowany integracją danych pacjentów z systemem P1 (ogólnopolski platforma do gromadzenia danych medycznych) i tym, że dana osoba została już wpisana i zweryfikowana wcześniej przez inny podmiot, nie mamy na niego wplywu, w związku z czym prosimy ten błąd zignorować.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM W PRZYPADKU ZAGROŻENIA ŻYCIA
PROCEDURA POSTĘPOWANIA Z KLIENTEM POZOSTAJĄCYM POD WPŁYWEM ALKOHOLU LUB ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH, AGRESYWNYM ETC.
System DRW automatycznie uzupełnia część danych po wpisaniu danych osobowych i PESELu, w przypadku jego braku musimy uzupełnić dokument tożsamości, płeć i datę urodzenia ręcznie.