Czy wizytę można odwołać?
Co do zasady wizyty powinny być rezerwowane w sposób świadomy i przemyślany. W przypadku sytuacji losowych pacjent nie ma obowiązku stawienia się na konsultacji. Specjalista po upływie 15 min odstępuje od realizacji świadczenia, jednak jest ono potraktowane jako zrealizowane zarówno w przypadku klientów indywidualnych jak i abonamentów firmowych. W takim wypadku nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów.
Co zrobić jeśli nie mogę pojawić się na wizycie?
Jeśli nie możesz pojawić się na wizycie, jedynym rozwiązaniem jest umówienie kolejnej konsultacji do Twojego specjalisty w innym terminie. Niestety nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów za wizytę, która była zarezerwowana, a nie mogła się odbyć z winy pacjenta.
Dlaczego wizyty nie podlegają odwołaniu?
Umożliwienie odwoływania wizyt powoduje sytuację, w której pacjenci “na wyrost” dokonują rezerwacji blokując tym samym innym użytkownikom Portalu możliwość skorzystania z konsultacji w szybkim terminie. Aby uniknąć takich sytuacji i zadbać o realną dostępność terminów jesteśmy zmuszeni wprowadzić takie rozwiązanie.
Co jeśli z uwagi na wypadek losowy specjalista nie będzie mógł zrealizować wizyty?
W takich przypadkach prosimy o kontakt z help@poradnia-internetowa.pl. Przysługuje Ci zmiana terminu lub zwrot poniesionych kosztów.
Gdzie znajdę dodatkowe informacje na temat działania Usługi?
Zapraszamy do zapoznania się z naszym REGULAMINEM na stronie https://poradnia-internetowa.pl/regulamin/