MIEJSCE NA LOGO FIRMY

Witaj w Poradni Internetowej,

Wspólnie z Twoim Pracodawcą przygotowalismy dla Ciebie Pakiet usług specjalistycznych oraz psychoedukacyjnych.
W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego projektu.

Wsparcie realizowane jest dwutorowo:

– poprzez konsultacje specjalistyczne online

– oraz comiesięczną psychoedukację realizowaną za pośrednictwem tej strony w zakładce PSYCHOEDUKACJA.

Poniższe hasła służą weryfikacji uprawnień Pracowników Firmy do realizacji świadczeń w Poradni Internetowej.

HASŁO FIRMOWE - CZERWIEC 2021

HASŁO6

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w czerwcu.
Ostatnia cyfra hasła oznacza miesiąc, którego to hasło dotyczy (6 → czerwiec)

HASŁO FIRMOWE - LIPIEC 2021

HASŁO7

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w czerwcu.
Ostatnia cyfra hasła oznacza miesiąc, którego to hasło dotyczy (7 → lipiec)

HASŁO FIRMOWE - SIERPIEŃ 2021

HASŁO8

Należy stosować do konsultacji, które mają odbyć się w czerwcu.
Ostatnia cyfra hasła oznacza miesiąc, którego to hasło dotyczy (8 → sierpień)

Uwaga! Prosimy o wpisywanie poprawnego hasła. Wielkość liter ma znaczenie.
Jeśli w danym miesiącu limit konsultacji w ramach abonamentu firmy zostanie wyczerpany, można skorzystać z usług odpłatnie.  

Konsultacje należy rezerwować, korzystając z głównej strony Portalu www.Poradnia-Internetowa.pl

1. Wybierz dogodnego specjalistę z osób dostępnych na Portalu.
2. Zarezerwuj dogodny termin wybierając go z kalendarza.
3. Uzupełnij niezbędne do rezerwacji dane oraz PODAJ HASO WERYFIKACYJNE (Uwaga! Wielkoś liter ma zanczenie. Zadbaj o to, aby porawnie wpisać hasło.)
4. Szczegóły umówionej wizyty dostaniesz na podaną skrzynkę e-mail.
5. W dniu wizyty, na kilka minut przed konsultacją wyślemy do Ciebie link do spotkania online.

W przypadku trudności z rezerwacją wizyty zalecamy obejrzenie poniższego filmu instruktarzowego.

W tym miejscu, co miesiąc dostępne będą dla Państwa materiały edukacyjne.

Czy wizytę można odwołać?

Co do zasady wizyty powinny być rezerwowane w sposób świadomy i przemyślany. W przypadku sytuacji losowych pacjent nie ma obowiązku stawienia się na konsultacji. Specjalista po upływie 15 min odstępuje od realizacji świadczenia, jednak jest ono potraktowane jako zrealizowane zarówno w przypadku klientów indywidualnych jak i abonamentów firmowych. W takim wypadku nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów. 

Co zrobić jeśli nie mogę pojawić się na wizycie?

Jeśli nie możesz pojawić się na wizycie, jedynym rozwiązaniem jest umówienie kolejnej konsultacji do Twojego specjalisty w innym terminie. Niestety nie przysługuje zwrot poniesionych kosztów za wizytę, która była zarezerwowana, a nie mogła się odbyć z winy pacjenta.

Dlaczego wizyty nie podlegają odwołaniu? 

Umożliwienie odwoływania wizyt powoduje sytuację, w której pacjenci “na wyrost” dokonują rezerwacji blokując tym samym innym użytkownikom Portalu możliwość skorzystania z konsultacji w szybkim terminie. Aby uniknąć takich sytuacji i zadbać o realną dostępność terminów jesteśmy zmuszeni wprowadzić takie rozwiązanie.

Co jeśli z uwagi na wypadek losowy specjalista nie będzie mógł zrealizować wizyty?

W takich przypadkach prosimy o kontakt z help@poradnia-internetowa.pl. Przysługuje Ci zmiana terminu lub zwrot poniesionych kosztów.

Gdzie znajdę dodatkowe informacje na temat działania Usługi?
Zapraszamy do zapoznania się z naszym REGULAMINEM na stronie https://poradnia-internetowa.pl/regulamin/

Projekt realizowany przez: Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju FOCUS Woźniak Mateusz