Relaksacja – czym jest, jak do niej podejść i kiedy warto ją stosować.
Ćwiczenia praktyczne, część I (część druga poniżej)

Relaksacja – czym jest, jak do niej podejść i kiedy warto ją stosować.
Ćwiczenia praktyczne, część II

Co on mówi, a co ona słyszy. Czego on chce, a jak ona to rozumie. Związek oczami kobiety i mężczyzny.

Postanowienia noworoczne – o sztuce wyznaczaniactrudnych celów.

blank

NAGRANIE BONUSOWE: Przepis na udane Święta – niech będą inne niż zwykle!

Czy można oswoić swój lęk?

W zdrowym ciele zdrowy mózg – jak zadbać o swój mózg i jego efektywność

Jak uwierzyć w siebie i zaufać rodzicielskiej intuicji?

Relacje z innymi a poczucie szczęścia. Jak dbać o relację w obecnych czasach?

Prawdziwy odpoczynek w trakcie urlopu. Jak uwolnić myśli o pracy i innych obowiązkach podczas dni wolnych? – MATERIAŁ BONUSOWY

Ciągłe zamartwianie się tym, co będzie i wielokrotne rozpamiętywanie tego co było. Jak mogę sobie z tym poradzić i odzyskać spokój wewnętrzny?

Nie obawiaj się psychologa! Dlaczego warto dbać o kondycję zdrowia psychicznego? Różnice między specjalistami.

Projekt realizowany przez: Centrum Terapii i Wspomagania Rozwoju FOCUS Woźniak Mateusz